Tak, wystarczy, że na nowym urządzeniu Apple dodasz kartę w aplikacji Wallet.
Nie ma takiej konieczności.
Tak. Niezależnie od kwoty transakcji jej potwierdzenie w terminalu polega jedynie na odblokowaniu telefonu (bez konieczności wprowadzenia PINu do karty). Płatność mobilna jest traktowana dokładnie tak jak tradycyjna płatność kartą – obowiązują limity transakcji dla danego produktu.
Sprawdź poprawność zeskanowanych/wprowadzonych danych karty wprowadzonych do Walleta z danymi zapisanymi na fizycznej karcie (poprawność imienia/nazwiska/daty ważności karty/numeru/ CVV) i popraw rozbieżności.
Nie, karty posiadają dwa odrębne tokeny na każdym z urządzeń Apple.
Na urządzeniu Apple zobaczysz komunikat o wykonanej transakcji niezależnie, czy zostanie ona zaakceptowana lub odrzucona. Stan swoich środków możesz sprawdzić po zalogowaniu się na konto w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.
Na urządzeniu Apple pojawi się komunikat o wykonanej transakcji bez względu na to, czy płatność została zaakceptowana czy odrzucona przez terminal płatniczy. Stan swoich środków możesz sprawdzić po zalogowaniu się na konto w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.
Tak, w aplikacji Wallet będziesz widział 10 ostatnich transakcji wykonanych Apple Pay. Możesz zobaczyć miejsce wykonania płatności, kwotę oraz datę transakcji (nie będzie widać historii transakcji dokonanych Apple Watch /ipad/MacBook Pro with Touch ID).
Możesz dodać maksymalnie 8 kart do aplikacji Wallet na jednym urządzeniu Apple.
Możesz dodać tą samą kartę do aplikacji Wallet aż na 9 swoich urządzeniach Apple.
Niezwłocznie skontaktuj się z naszą Infolinią aby zablokować lub usunąć token.
Skontaktuj się z naszą Infolinią aby zablokować kartę i token. Do momentu odblokowania karty nie będziesz mógł płacić telefonem.
Niezwłocznie skontaktuj się z naszą Infolinią aby zamówić nową kartę, co zagwarantuje Ci możliwość dalszego korzystania z płatności przy użyciu Apple Pay. Do momentu otrzymania nowej karty nie będziesz mógł płacić telefonem.
Tak, karta, która została usunięta z aplikacji Wallet, może być ponownie dodana.
W pierwszej kolejności sprawdź, czy możesz dodać kartę w obecnie używanym przez Ciebie regionie. Jeśli nie, wówczas wejdź w Ustawienia -> Ogólne -> Język i region -> Region i zmień na Polskę.
W aplikacji Wallet wybierz kartę, której historię transakcji chcesz poznać. Następnie wybierz ikonę „i”, a następnie zakładkę „Transakcje”. Widocznych jest 10 ostatnich transakcji wykonanych Apple Pay przy użyciu telefonu iPhone (nie będzie widać historii transakcji dokonanych przy użyciu urządzeń Apple Watch/iPad/MacBook Pro z Touch ID).
Wszędzie tam, gdzie dostępna jest opcja płatności zbliżeniowych. Poznasz to po charakterystycznej ikonce. Możesz także płacić w aplikacjach oraz w Internecie, jeśli jest dostępna opcja „Kup za pomocą Apple Pay” lub „Apple Pay”.
Możesz płacić w sklepach i punktach usługowych wyposażonych w terminale płatnicze podobnie jak przy płaceniu kartą płatniczą, z tym że zamiast karty przyłóż do terminala swojego iPhone’a. Płatności Apple Pay są potwierdzone odblokowaniem urządzenia, a nie za pomocą PINu do karty – to pierwsza różnica pomiędzy płatnością kartą a urządzeniem Apple. Druga to taka, że takie potwierdzenie jest niezależne od kwoty transakcji czyli inaczej jak w przypadku tradycyjnych kart, gdzie płatność jest potwierdzana kodem PIN powyżej 100 PLN. Możesz też płacić za pomocą Apple Pay w aplikacjach oraz przez Internet.
Postępuj zgodnie z instrukcją dostępną tutaj.
Pełna lista urządzeń Apple dostępna jest pod tym linkiem.
Możesz dodać wszystkie aktywne karty płatnicze Nest Banku, które posiadasz.
Do korzystania z Apple Pay potrzebujesz:
a) urządzenia Apple (iPhone), iWatch ze zaktualizowanym oprogramowaniem iOS,
b) konto Apple ID i aktywną usługę iCloud,
c) aktywną kartę debetową lub kredytową Nest Banku.
Dzięki Apple Pay możesz płacić za zakupy bezpośrednio z Twojego iPhone’a. Musisz tylko wcześniej dodać swoją kartę debetową lub kredytową do aplikacji Apple Pay.
Tokenizacja płatności to proces zamiany tradycyjnego numeru karty płatniczej na unikalny cyfrowy token wykorzystywany podczas płatności internetowych i mobilnych. Tokeny mogą być ograniczone do transakcji przeprowadzanych określonym urządzeniem mobilnym lub u określonego akceptanta oraz posiadać ograniczenie rodzaju dozwolonych transakcji. Proces tokenizacji odbywa się „w tle” i jest niezauważalny dla konsumenta.
Nie. Jeśli płacisz z Portfel Google, nie musisz wpisywać kodu PIN również w przypadku transakcji na kwotę powyżej 100 PLN. Wystarczy, że odblokujesz swój telefon za pomocą hasła, odcisku palca, rozpoznawania twarzy lub innego zabezpieczenia i zbliżysz telefon do terminala płatniczego.
Tak, możesz go zmienić tylko wtedy, kiedy zmienisz PIN do plastikowej karty.
Tak, zarówno rozliczone transakcje jak i blokady będą widoczne w aplikacji mobilnej banku, bankowości internetowej i na wyciągach jak standardowe transakcje kartą.
Natomiast w aplikacji Portfel Google jest widoczne 10 ostatnich transakcji.
Do aplikacji możesz dodać wszystkie aktywne karty Nest Banku, debetowe i kredytowe, we wszystkich walutach.
Tak, tokeny utworzone dla zablokowanej karty nie pozwolą na dokonanie transakcji. Pamiętaj, ze Bank udzielając autoryzacji bierze pod uwagę numer fizycznej karty.
Nie. Nie będziesz mógł tylko używać tokena na zablokowanym urządzeniu.
Możesz użyć przycisku „usuń kartę” w aplikacji lub skorzystać z Menadżera urządzeń Android. Karta dodatkowo zostanie usunięta z aplikacji, jeżeli w ciągu 90 dni nie wykonasz żadnej aktywności.
Musisz ponownie dodać kartę do Google Pay.
Możesz zdalnie zablokować urządzenie z poziomu swojego konta Google (menadżer urządzeń Android).
Będziesz potrzebować połączenia z Internetem, aby dodać kartę do Portfel Google. W większości przypadków nie jest potrzebne połączenie z Internetem, aby korzystać z płatności Portfel Google. Jednak od czasu do czasu może być konieczne połączenie się z Internetem, na przykład po ponownym uruchomieniu urządzenia. Dodatkowo przy włączonej transmisji danych wysłane są powiadomienia o wykonanych transakcjach.
Płatność mobilna jest traktowana dokładnie tak jak tradycyjna płatność kartą – obowiązują limity transakcji dla danego produktu.
Tak, karta może zostać dodana i działać na wielu urządzeniach. Na każdym z urządzeń, ze względów bezpieczeństwa, zostanie jej nadany oddzielny token, który będzie prezentowany podczas dokonywania płatności. Użytkownik karty powinien być jedynym użytkownikiem urządzenia mobilnego na którym dodana jest jego karta.
Tokenizacja płatności to proces zamiany tradycyjnego numeru karty płatniczej na unikalny cyfrowy token wykorzystywany podczas płatności internetowych i mobilnych. Tokeny mogą być ograniczone do transakcji przeprowadzanych określonym urządzeniem mobilnym lub u określonego akceptanta oraz posiadać ograniczenie rodzaju dozwolonych transakcji. Proces tokenizacji odbywa się „w tle” i jest niezauważalny dla konsumenta.
Ze względów bezpieczeństwa obecnie nie jest możliwe dodanie karty do Portfel Google na smartwatch z systemem Wearos.
Tak, wystarczy, że na nowym zegarku Garmin dodasz kartę w aplikacji Garmin Connect Mobile.
Potrzebujesz dostępu do Internetu tylko podczas rejestracji karty. Podczas płatności nie potrzebujesz dostępu do Internetu.
Wprowadzone hasło na zegarku Garmin ważne jest 24 godziny i jego ponowne wprowadzanie może nie być wymagane przy autoryzacji płatności pod warunkiem że zegarek Garmin nie zostanie ściągnięty z nadgarstka lub nie zostanie wyłączona funkcja monitorowania tętna.
Tak. Płatność mobilna jest traktowana dokładnie tak jak tradycyjna płatność kartą – obowiązują limity transakcji dla danego produktu.
Komunikat na zegarku oznacza wyłącznie poprawny odczyt karty. Nie jest to potwierdzenie autoryzacji udzielone przez Bank. Autoryzacja transakcji jest realizowana przez terminal POS i wyświetlona na nim informacja o akceptacji lub odrzuceniu płatności jest wiążąca. Natomiast w aplikacji Garmin Connect Mobile po kliknięciu w kartę w historii ostatnich transakcji zobaczysz informację o odrzuceniu transakcji.
Tak, możesz zobaczyć ostatnie transakcje po kliknięciu w kartę.
Maksymalnie 10 kart.
Niezwłocznie skontaktuj się z naszą infolinią aby zablokować kartę w portfelu mobilnym.
Skontaktuj się z nasza infolinią aby zablokować kartę. Do momentu odblokowania karty lub zamówienia nowej nie będziesz mógł płacić zegarkiem.
Niezwłocznie skontaktuj się z naszą infolinią aby zablokować kartę w portfelu mobilnym (zarówno Garmin Pay jak i Apple Pay czy Google Pay) i zamówić nową kartę. Do momentu otrzymania nowej karty nie będziesz mógł płacić zegarkiem.
Z poziomu zegarka Garmin nie możesz sprawdzić historii transakcji. Wszystkie płatności możesz zobaczyć w historii transakcji Twojego konta w Nest Banku, do którego została wydana karta Visa, podpięta przez Ciebie do zegarka Garmin. Ostatnie transakcje możesz również sprawdzić w aplikacji Garmin Connect Mobile po kliknięciu w kartę.
Naciśnij i przytrzymaj na zegarku przycisk akcji (znajdujący się z boku zegarka). Po chwili zobaczysz menu, z którego możesz wybrać ikonę portfela.
Wszędzie tam, gdzie jest oznaczenie akceptacji płatności zbliżeniowych i widnieje logo Visa.
Płać w sklepach i punktach usługowych wyposażonych w terminale płatnicze podobnie jak kartą płatniczą, z tym że zamiast karty przyłóż do terminala zegarek Garmin. Naciśnij i przytrzymaj klawisz „akcji”, aby wybrać portfel, wpisz 4-cyfrowe hasło i w ciągu 60 sekund przyłóż zegarek do terminala.
Postępuj zgodnie z instrukcją dostępną tutaj.
Pełna lista zegarków Garmin dostępna jest na stronie producenta.
Wyłącz i ponownie włącz w telefonie usługę Bluetooth i spróbuj jeszcze raz wykonać konfigurację.
Do korzystania z Garmin Pay potrzebne Ci będą:
telefon z systemem Android w wersji minimum Kit Kat 4.4 lub iOS,
zegarek Garmin z funkcją Garmin Pay,
aktywna karta debetowa lub kredytowa Nest Banku.
Dzięki Garmin Pay możesz płacić za zakupy przy pomocy zegarka marki Garmin. Musisz tylko wcześniej dodać swoją kartę debetową lub kredytową (z wyjątkiem Nest Karty Optimum) do aplikacji Garmin Pay.
Tokenizacja płatności to proces zamiany tradycyjnego numeru karty płatniczej na unikalny cyfrowy token wykorzystywany podczas płatności internetowych i mobilnych. Tokeny mogą być ograniczone do transakcji przeprowadzanych określonym urządzeniem mobilnym lub u określonego akceptanta oraz posiadać ograniczenie rodzaju dozwolonych transakcji. Proces tokenizacji odbywa się „w tle” i jest niezauważalny dla konsumenta.
Potrzebujesz dostępu do Internetu tylko podczas rejestracji karty. Podczas płatności nie potrzebujesz dostępu do Internetu.
Tak. Płatność mobilna jest traktowana dokładnie tak jak tradycyjna płatność kartą – obowiązują limity transakcji dla danego produktu.
Skontaktuj się z nasza infolinią aby zablokować kartę. Do momentu odblokowania karty lub zamówienia nowej nie będziesz mógł płacić zegarkiem.
Niezwłocznie skontaktuj się z naszą infolinią aby zablokować kartę w portfelu mobilnym (zarówno Fitbit Pay jak i Garmin Pay, Apple Pay czy Google Pay) i zamówić nową kartę. Do momentu otrzymania nowej karty nie będziesz mógł płacić zegarkiem.
Z poziomu urządzenia Fitbit nie możesz sprawdzić historii transakcji. Wszystkie płatności możesz zobaczyć w historii transakcji Twojego konta w Nest Banku, do którego została wydana karta Visa, podpięta przez Ciebie do urządzenia Fitbit. Ostatnie transakcje możesz również sprawdzić w aplikacji Fitbit po kliknięciu w kartę.
Wszędzie tam, gdzie jest oznaczenie akceptacji płatności zbliżeniowych i widnieje logo Visa.
Postępuj zgodnie z instrukcją dostępną tutaj.
Pełna lista urządzeń Fitbit dostępna jest na stronie producenta.
Do korzystania z Fitbit Pay potrzebne Ci będą:
telefon z systemem Android w wersji minimum 7.0 lub iOS 11,
urządzenie Fitbit z funkcją FItbit Pay,
aktywna karta debetowa lub kredytowa Nest Banku.
Urządzenia kompatybilne z produktami Fitbit można sprawdzić na stronie producenta.
Tokenizacja płatności to proces zamiany tradycyjnego numeru karty płatniczej na unikalny cyfrowy token wykorzystywany podczas płatności internetowych i mobilnych. Tokeny mogą być ograniczone do transakcji przeprowadzanych określonym urządzeniem mobilnym lub u określonego akceptanta oraz posiadać ograniczenie rodzaju dozwolonych transakcji. Proces tokenizacji odbywa się „w tle” i jest niezauważalny dla konsumenta.