Negocjacje kursu walut z dealerem w banku
Wynegocjuj w banku najkorzystniejszy kurs
Co zyskujesz?
Proste przewalutowania
Wymiana bezpośrednio z jednej waluty na drugą
Atrakcyjne kursy
Wynegocjuj najkorzystniejszy kurs
10 walut
Klienci biznesowi mogą negocjować transakcje w CHF, CZK, DKK, EUR, GBP, HUF, NOK, RON, SEK, USD
3 waluty
Klienci indywidualni mogą negocjować transakcje w EUR, GBP, USD
Szybka i bezpieczna transakcja
Potrzeba tylko kilku minut, aby przewalutowana kwota znalazła się na Twoim koncie
Przez telefon
Negocjacje możesz prowadzić przez telefon każdego dnia roboczego w godzinach 9.00-17.00
Warunki negocjacji w 3 prostych krokach
Otwórz konta w walutach, których kursy chcesz negocjować
Złóż stałą dyspozycję negocjowania kursów walut. Prześlij ją na adres departamentskarbu@nestbank.pl
Zadzwoń do naszego dealera i wynegocjuj lepszy kurs dla transakcji od: 500 EUR (klient biznesowy) 1000 EUR (klient indywidualny) lub ich równowartości w innej walucie
Skorzystaj z doświadczenia naszych dealerów
Karolina Borowska
22 65 30 803
Jakub Kowalewski
22 65 30 809
Napisz do nas na adres: departamentskarbu@nestbank.pllub zadzwoń 22 65 30 800
 

Koszt połączenia liczony jest według taryfy operatora danej sieci

Pytania i odpowiedzi

Nota prawna

Usługa Transakcji Negocjowanej Wymiany Walutowej („Usługa negocjacje”) dostępna jest dla klientów indywidualnych oraz biznesowych, którzy posiadają co najmniej dwa rachunki płatnicze prowadzone przez Nest Bank („Bank”) w różnych walutach, w tym jeden w PLN oraz złożyli w Banku stałą dyspozycję negocjowania kursów walut.

Telefoniczna negocjacja kursu waluty możliwa jest: (i) dla kwoty od 500 EUR (dla klientów biznesowych) i od 1000 EUR (dla klienta indywidualnego) lub ich równowartości w innej obsługiwanej walucie (ii) dla transakcji w walutach: (i) EUR, USD, GBP (dla klientów indywidulnych) i CHF, CZK, DKK, EUR, GBP, HUF, NOK, RON, SEK, USD (dla klientów biznesowych) we wszystkich konfiguracjach, np. EUR/USD, bez konieczności wymiany do PLN, czyli bez podwójnego przewalutowania. Negocjacje telefoniczne można prowadzić w dni robocze w godzinach 9.00-17.00. Szczegółowe warunki Usługi negocjacji, w tym opłaty i prowizje, określone są w regulaminie Usługi negocjacje oraz tabeli opłat i prowizji skierowanych do klientów indywidualnych i biznesowych, które są dostępne na stronie www.nestbank.pl, w placówkach własnych i u partnerów finansowych Banku.