Koszt połączenia liczony jest według taryfy operatora danej sieci
Nie pamiętasz hasła lub zablokowałeś dostęp?
Wypełnij wniosek o odblokowanie dostępu i reset hasła do bankowości internetowej. Podczas kolejnego logowania SMSem otrzymasz od nas sześciocyfrowy kod aktywacyjny i będziesz mógł znowu zalogować się na swoje konto.
Ważne! Tym wnioskiem nie odblokujesz zablokowanej aplikacji mobilnej i nie zresetujesz awatara. W tym celu zadzwoń do na naszą infolinię.
Nie pamiętasz własnego loginu (aliasu)?
Pamiętaj, że zawsze możesz użyć ośmiocyfrowego loginu nadanego przez bank. Login znajdziesz w treści Umowy o prowadzenie konta. Jeżeli nie znasz tych danych zadzwoń na naszą infolinię lub odwiedź najbliższą placówkę banku.
Nie pamiętasz awatara?
Zadzwoń na naszą infolinię lub odwiedź najbliższą placówkę banku. Zresetujemy Twój awatar, a podczas kolejnego logowania w serwisie bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej ustawisz nowy.
Sprawdź jak to zrobić tutaj.
Możesz dodać maksymalnie 5 urządzeń.
Tak. Za pomocą bankowości online możesz zarządzać wszystkimi kontami, które posiadasz w naszym banku. Nawet jeżeli masz konto osobiste oraz np. dwa firmowe to po zalogowaniu masz dostęp do wszystkich produktów. Dla porządku i przejrzystości każde z Twoich kont pokazywane jest w osobnym kontekście (zakładce).
Podczas pracy w bankowości internetowej, w górnej części ekranu widoczna jest informacja o tym, na którym z kont pracujesz. Masz również możliwość szybkiego przełączenia się na inne konto, poprzez wskazanie kafla z nazwą konta, które chcesz aktualnie widzieć na ekranie.
W każdej chwili możesz zmienić swoje hasło do logowania. Zrobisz to po zalogowaniu w bankowości internetowej: Ustawienia > Bezpieczeństwo > Hasło > Zmień.
Tak, jeżeli chcesz, możesz włączyć maskowanie hasła podczas logowania. W tym celu, po zalogowaniu w bankowości internetowej, wybierz menu Ustawienia > Bezpieczeństwo > Hasło i ustaw opcję "Maskowanie hasła" na TAK. Zmiana wymaga autoryzacji. Począwszy od następnego logowania, hasło do logowania będzie pojawiać się na ekranie w formie maskowanej. Uzupełniasz tylko brakujące znaki, wskazane przez system. W dowolnym momencie możesz wyłączyć maskowanie hasła, wybierając opcję: Maskowanie hasła > NIE w menu Ustawienia > Bezpieczeństwo > Hasło.
Tak, w każdej chwili możesz zmienić wybrany awatar po zalogowaniu w serwisie bankowości internetowej, w opcji Ustawienia > Bezpieczeństwo > Awatar > Zmień.
W takiej sytuacji skontaktuj się z nasząinfolinią w celu złożenia dyspozycji zmiany numeru telefonu komórkowego. Pamiętaj, że aby przyjąć od Ciebie taką zmianę, konieczne jest potwierdzenie Twojej tożsamości w serwisie telefonicznym.
W każdej chwili możesz również samodzielnie zmienić numer telefonu komórkowego, na który przychodzą do Ciebie kody SMS. W tym celu zaloguj się w bankowości internetowej i wybierz opcję: Ustawienia > Dane osobowe > Numer telefonu komórkowego > Zmień. Pamiętaj, że aby wykonać tę operację, musisz mieć przy sobie dotychczasowy i nowy telefon – na oba numery wyślemy Ci kody SMS, które będziesz musiał wprowadzić w serwisie, aby przejść do ekranu autoryzacji zmiany.
TelePIN to sześciocyfrowy numer wykorzystywany do potwierdzenia Twojej tożsamości na naszej infolinii. Podczas pierwszego połączenia z naszą infolinią, po wprowadzeniu przez Ciebie loginu, wyślemy Ci wiadomość SMS z kodem startowym. Po jego wpisaniu, będziesz mógł nadać swój własny TelePIN.
W każdej chwili możesz zmienić swój TelePIN po zalogowaniu w Bankowości internetowej i wybraniu opcji: Ustawienia > Bezpieczeństwo > Metoda autoryzacji > Zmień.
Zmiany limitu przelewów możesz dokonać w bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Opcja jest dostępna w Ustawieniach, w sekcji Limity transakcji. Pamiętaj, że zmiany limitów dla bankowości internetowej dokonasz logując za pośrednictwem aplikacji mobilnej, zaś limity dla aplikacji mobilnej zmienisz w bankowości internetowej.
Aby usunąć urządzenie z listy urządzeń zaufanych należy, po zalogowaniu do bankowości internetowej, otworzyć „Ustawienia”, a następnie zakładkę „Urządzenia zaufane”, w której znajdują się informacje o wszystkich dodanych urządzeniach zaufanych. Aby usunąć wybrane urządzenie z listy wystarczy wybrać opcję „Usuń urządzenie”.
Podczas korzystania z bankowości internetowej możesz zostać poproszony o dodatkowe uwierzytelnienie. Opcja „Zatwierdź i dodaj urządzenie zaufane” pozwoli Ci na dodanie urządzenia, z którego aktualnie korzystasz w danej przeglądarce jako zaufanego. Podczas kolejnych logowań do bankowości internetowej na tym samym urządzeniu i tej samej przeglądarce nie będzie wymagane dodatkowe uwierzytelnienie.
Usługa Transakcji Negocjowanej Wymiany Walutowej („Usługa negocjacje”) dostępna jest dla klientów indywidualnych oraz biznesowych, którzy posiadają co najmniej dwa rachunki płatnicze prowadzone przez Nest Bank („Bank”) w różnych walutach, w tym jeden w PLN oraz złożyli w Banku stałą dyspozycję negocjowania kursów walut.
Telefoniczna negocjacja kursu waluty możliwa jest: (i) dla kwoty od 500 EUR (dla klientów biznesowych) i od 1000 EUR (dla klienta indywidualnego) lub ich równowartości w innej obsługiwanej walucie (ii) dla transakcji w walutach: (i) EUR, USD, GBP (dla klientów indywidulnych) i CHF, CZK, DKK, EUR, GBP, HUF, NOK, RON, SEK, USD (dla klientów biznesowych) we wszystkich konfiguracjach, np. EUR/USD, bez konieczności wymiany do PLN, czyli bez podwójnego przewalutowania. Negocjacje telefoniczne można prowadzić w dni robocze w godzinach 9.00-17.00. Szczegółowe warunki Usługi negocjacji, w tym opłaty i prowizje, określone są w regulaminie Usługi negocjacje oraz tabeli opłat i prowizji skierowanych do klientów indywidualnych i biznesowych, które są dostępne na stronie www.nestbank.pl, w placówkach własnych i u partnerów finansowych Banku.