Jeśli chcesz korzystać z usługi Nest Kantor, musisz posiadać w Nest Banku rachunek w PLN i co najmniej jeden rachunek w obcej walucie.
Za pośrednictwem Nest Kantoru możesz wymienić najpopularniejsze waluty PLN, EUR, GBP i USD.
Korzystając z Nest Kantoru, możesz zrealizować dowolne przewalutowanie w ramach dostępnych środków, ale nie mniejsze niż równowartość 10 PLN.
Usługa Nest Kantor jest dostępna dla klientów 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Przewalutowaną kwotę otrzymasz na konto od razu po zawarciu transakcji.
Transakcji zawartej przez Nest Kantor nie możesz anulować.
Kiedy przez pomyłkę wykonasz zbyt dużą transakcję, dowolną część możesz z powrotem wymienić na początkową walutę, np. po transakcji z PLN na EUR, możesz wykonać kolejną, tym razem z EUR na PLN. Należy jednak pamiętać, że taka operacja może wiązać się z dodatkowymi kosztami związanymi z różnicą pomiędzy kursem kupna i sprzedaży danej waluty.
Jeżeli potrzebujesz pomocy, możesz skontaktować się z naszymi dealerami walutowymi:
- telefonicznie – dzwoniąc pod numer 22 653 08 03 lub 22 653 08 09
- mailowo: treasury@nestbank.pl
Jeżeli potrzebujesz pomocy lub masz dodatkowe pytania, możesz skontaktować się z naszymi dealerami walutowymi:
- telefonicznie – dzwoniąc pod numer 22 653 08 03 lub 22 653 08 09
- mailowo – pisząc wiadomość na: treasury@nestbank.pl
Nest Kantor dostępny jest dla posiadaczy: (i) Nest Konta oraz Nest Konta Waluta lub (ii) BIZnest Konta oraz BIZnest Konta Waluta. Umożliwia przewalutowanie środków na rachunkach klienta po preferencyjnym kursie walutowym z wyłączeniem operacji wykonywanych przy użyciu kart.
Szczegółowe warunki usługi Nest Kantor, w tym opłaty i prowizje i kurs wymiany, określone są w Regulaminie rachunków, Regulaminie usługi Nest Kantor oraz tabeli opłat i prowizji, skierowanych do klientów indywidualnych i biznesowych, które są dostępne na stronie www.nestbank.pl oraz w placówkach Nest Banku.