Nest Konto
Wszystko czego potrzebujesz
w jednym koncie osobistym
image
Korzystaj na co dzień bez opłat
 
0zł
Prowadzenie konta
0zł
Wszystkie internetowe przelewy krajowe Elixir
0zł
Wpłaty i wypłaty BLIKIEM z bankomatów
0zł
Wpłaty i wypłaty z bankomatów Euronet w Polsce
0zł
Pierwsza karta debetowa VISA
0zł
Internetowe przelewy europejskie SEPA
image
 
Nr 1 w rankingu najtańszych kont osobistych
 
Nest Konto przez cztery lata od 2017 roku zajmowało 1. miejsce w „Rankingu Roku Bankier.pl”. W styczniu 2021 roku Nest Bank został liderem także w kategorii Konta firmowe oraz Lokaty.
 
Zakładając Nest Konto dodatkowo zyskujesz:
image
Atrakcyjne oprocentowanie oszczędności
Sprawdź jakie masz możliwości oszczędzania
  • Do 8% na Nest Lokacie Witaj dla nowych klientów
  • Do 8 % na Nest Koncie Oszczędnościowym
image
Nowoczesne płatności mobilne
Kartą Visa możesz płacić za zakupy bezpośrednio swoim zegarkiem (Garmin Pay i Fitbit Pay) oraz telefonem.
Sprawdź usługi płatności mobilnych dostępnych w Nest Banku.
image
Wygoda i oszczędność czasu z kartą debetową Visa
  • Wypłacaj do 4 000 zł jednorazowo w bankomatach Euronet
  • Możesz wypłacać w prawie 7600 bankomatach Euronet w Polsce - mapę bankomatów znajdziesz na stronie Euronet Polska oraz w menu naszej aplikacji mobilnej: zakładka Bankomaty i placówki
  • Dzięki Visa Cash Back płacąc kartą za zakupy, przy okazji wypłacisz gotówkę.
    Sprawdź szczegóły ↗
  • Płatności zbliżeniowe smartfonem i zegarkiem
  • Zakupy w internecie zabezpieczone usługą 3-D Secure
  • Nowość! Płać numerem telefonu szybko i bezpiecznie. Sprawdź
    Visa Mobile ↗
Załóż konto tak, jak będzie Ci najwygodniej
Załóż konto w aplikacji. Błyskawicznie!
 
image
Pobierz naszą aplikację , kliknij „Otwórz konto” i uzupełnij dane
image
Zrób zdjęcie dowodu osobistego oraz nagraj wideo selfie zgodnie ze wskazówkami wyświetlającymi się na ekranie smartfonu
image
Potwierdź, że chcesz otworzyć konto i akceptujesz umowę
image
Gotowe, już możesz korzystać z konta!
 
image
Polecaj nasze konta
i zgarnij nawet 2000 zł
Opłaty i prowizje
Tabela skrócona
 
Konto osobisteOpłata
Otwarcie rachunku płatniczego0 zł
Prowadzenie rachunku płatniczego 0 zł
Pytania i odpowiedzi

Nest Konto Waluta dostępne jest w trzech walutach: EUR, USD, GBP.

Możesz odzyskać swój login dzwoniąc na naszą Infolinię.

Podczas rozmowy konsultant przeprowadzi weryfikację Twoich danych osobowych i przekaże Ci Twój login. Pamiętaj, by wykonać połączenie z numeru telefonu, który jest podany do wiadomości banku.

Za otwarcie i prowadzenie rachunków w Nest Banku nie pobieramy żadnych opłat. Nie musisz regularnie zasilać konta, czy dokonywać określonej ilości transakcji za pomocą karty płatniczej – gwarantujemy bezwarunkowe zero, dzięki czemu prowadzisz darmowo konto w banku. Za resztę usług bank pobiera opłaty zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji.

Możesz w pełni korzystać z rachunku prowadzonego w Nest Banku, bez konieczności posiadania karty płatniczej. Pamiętaj jednak, że za wydanie i obsługę pierwszej karty płatniczej nie pobieramy opłat. Dodatkowo nie pobieramy opłaty za wypłaty gotówki z bankomatów sieci Euronet w Polsce. Możesz ją zamówić w każdej chwili – wystarczy, że złożysz wniosek po zalogowaniu do bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

Zobacz więcej ↗

Wystarczy, że odwiedzicie wspólnie z małżonkiem wybraną placówkę banku i złożycie wniosek o uwspólnienie rachunku (niezbędne będzie okazanie dokumentów tożsamości). Oboje będziecie wówczas posiadać za darmo konto w naszym banku.

Jeśli posiadasz już konto firmowe możesz w każdej chwili otworzyć konto osobiste.  Wystarczy, że wypełnisz wniosek o otwarcie rachunku płatniczego Nest Konto, który jest dostępny na stronie internetowej oraz w placówkach Nest Bank SA.

Login jest nadawany podczas zakładania konta. Jest to czynność jednorazowa i nie ma możliwości zmiany loginu.

Tak, wystarczy że zalogujesz się do swojego konta w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej. Następnie wypełnisz wniosek o zmianę danych osobowych, wpisując nowy numer dowodu osobistego. Wniosek ten odnajdziesz w bankowości internetowej przechodząc do Centrum kontaktu i dyspozycji -> Wnioski i dyspozycje -> Nowy wniosek -> Zmiana danych -> Zmiana danych osobowych. W bankowości mobilnej wniosek znajduje się pod menu, które się rozwija z lewej strony ekranu aplikacji i tam należy kliknąć: Wnioski -> Nowy wniosek -> Zmiana danych -> Zmiana danych osobowych. Później pracownik banku sprawdzi zgodność zmienianych danych z Rejestrem Dowodów Osobistych. Po pozytywnej weryfikacji zaktualizujemy Twój numer dowodu.

Osoba niepełnoletnia nie może samodzielnie otworzyć rachunku w Nest Banku. Natomiast rodzic, który posiada konto w Nest Banku może założyć rachunek dla dziecka w ramach oferty Nest Konta Samodzielnego. Właścicielem takiego konta będzie dziecko. Rodzic będzie miał podgląd do konta dziecka. W dedykowanej zakładce Moja Rodzina będzie mógł ustalać limity dla przelewów i karty nastolatka oraz będzie widział jego wydatki. 

Jedna osoba może posiadać wyłącznie jedno konto osobiste w danej walucie. Obecnie Nest Bank oferuje rachunki w czterech walutach (PLN, EUR, USD oraz GBP).

Dane korespondencyjne oraz adres zamieszkania przypisane do Twojego konta bankowego możesz zmienić samodzielnie w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej. 

W celu zmiany adresu korespondencyjnego:

  • w bankowości internetowej należy wejść w Ustawienia -> Dane osobowe -> wybrać przycisk Zmień przy Adres korespondencyjny; 

  • w bankowości mobilnej należy wejść w Ustawienia -> Dane kontaktowe i zgody ->  wybrać przycisk Zmień przy Adres korespondencyjny.


W celu zmiany adresu zamieszkania:

  • w bankowości internetowej należy przejść do Centrum kontaktu i dyspozycji-> Wnioski i dyspozycje-> Nowy wniosek -> Zmiana danych-> Zmiana danych osobowych;

  • w bankowości mobilnej wniosek znajduje się pod menu, które się rozwija z lewej strony ekranu aplikacji i tam należy kliknąć: Wnioski -> Nowy wniosek -> Zmiana danych -> Zmiana danych osobowych.

Aby otworzyć konto w Nest Banku złóż wniosek dostępny na stronie internetowej, a następnie wybierz wygodną dla siebie formę potwierdzenia Twojej tożsamości:

  • wykonanie przelewu autoryzacyjnego (opcja dostępna dla posiadaczy konta osobistego w następujących bankach  Alior Bank, Bank Pekao SA, Santander Bank Polska, ING Bank Śląski, mBank),

  • podpisanie umowy w wybranej przez Ciebie placówce banku,

  • rozmowa wideo.

Jeśli masz już inny rachunek w Nest Banku wystarczy, że zalogujesz się do swojej bankowości mobilnej lub internetowej, a następnie złożysz wniosek o dodatkowe konto osobiste.

Hasło dostępu do konta online możesz zmienić z poziomu bankowości internetowej edytując swoje dane profilowe. W celu zmiany hasła należy wejść w Ustawienia -> zakładka Bezpieczeństwo -> wybrać przycisk Zmień przy Hasło. Każda zmiana hasła jest autoryzowana jednorazowym kodem SMS lub za pomocą potwierdzenia operacji w aplikacji mobilnej.

Jeśli chcesz otworzyć rachunek osobisty w Nest Banku przygotuj dowód osobisty (polski). 

Jeżeli nie posiadasz ważnego dowodu osobistego, możesz wykorzystać aktualny paszport lub dowód osobisty wydany przez kraj Unii Europejskiej. Pamiętaj jednak, że za ich pomocą konto osobiste otworzysz wyłącznie w placówce banku. 

Aby założyć rachunek płatniczy Nest Konto wystarczy, że wpiszesz we wniosku online dane z polskiego dowodu osobistego oraz dane kontaktowe (adres korespondencyjny w Polsce, polski numer telefonu komórkowego, adres e-mail). Podczas wizyty w oddziale podajesz te same dane. Pamiętaj, aby zabrać ze sobą swój dokument tożsamości.

Konto w Nest Banku może otworzyć każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz posiadająca miejsce zamieszkania na terytorium RP.

Wybierz bank, z którego chcesz wykonać przelew na wniosku o otwarcie rachunku bankowego (opcja dostępna dla posiadaczy konta osobistego w następujących bankach Alior Bank, Bank Pekao SA, Santander Bank Polska, ING Bank Śląski, mBank). Po złożeniu wniosku zostaniesz automatycznie przekierowany do strony swojego banku. Dane do przelewu na kwotę 1 zł zostaną automatycznie wypełnione - wystarczy zaakceptować przelew.

Po złożeniu przez Ciebie wniosku o przeniesienie rachunku płatniczego do Nest Banku, rozpoczniemy działania mające na celu:
a) przeniesienie z dotychczasowego Banku Twoich środków pieniężnych znajdujących się na dotychczasowym rachunku płatniczym oraz zleceń stałych i poleceń zapłaty,
b) rozpoczęcie procesu zamknięcia rachunku płatniczego, w Twoim dotychczasowym Banku,
c) powiadomienie płatników, od których otrzymujesz regularnie polecenia przelewów na rachunek płatniczy, np. wynagrodzenie lub inne świadczenia.

Niestety obecnie nie posiadamy takiej usługi.

Nie pobieramy opłat za przeniesienie rachunku płatniczego do Nest Banku.

Na cały proces potrzebujemy około 12 dni roboczych. Jednak czas oczekiwania może się wydłużyć, jeżeli pojawią się przeszkody w przeniesieniu rachunku płatniczego.

Niestety nie. Na Twój wniosek możemy poinformować płatników, od których otrzymujesz regularnie polecenia przelewów np. wynagrodzenie lub inne świadczenia o Twoim nowym numerze rachunku płatniczego (numerze konta bankowego).

Przeniesienie rachunku płatniczego z innego banku nie będzie możliwe w przypadku rachunku płatniczego:

  • na który została nałożona blokada środków,

  • który jest powiązanym z kredytem,

  • który został zajęty przez komornika,

  • który jest obciążony zaległymi opłatami,

  • który ma ujemne saldo na rachunku.

Przydatne dokumenty do pobrania
Regulaminy
image
Regulamin rachunków bankowych obowiązujący od 22.11.2022
image
Regulamin rachunków bankowych dla umów zawartych do 21.11.2022 obowiązujący do 31.01.2023
Więcej dokumentów ↗
 
Opłaty i oprocentowanie
image
Dokument dotyczący opłat - Nest Konto
image
Tabela Oprocentowania oferta Rachunków i Lokat
image
Tabela Opłat i Prowizji - oferta Rachunków i Kart obowiązująca od 22.11.2022
image
Tabela Opłat i Prowizji - oferta Rachunków i Kart dla umów zawartych do 21.11.2022 obowiązująca do 31.01.2023
 
Inne
image
Broszura informacyjna dotycząca praw konsumentów przy dokonywaniu płatności w UE
image
Komunikat Godziny Graniczne dla Zleceń Płatniczych
image
Arkusz informacyjny dla deponentów
image
Umowa ramowa o prowadzenie rachunków bankowych oraz świadczenie usług płatniczych dla Klientów indywidualnych
image
Informacja dotycząca przenoszenia rachunku płatniczego
image
Dyspozycja przelewu wynagrodzenia lub innego świadczenia
image
Informacja na temat składania w Banku dyspozycji wkładem na wypadek śmierci
Mniej dokumentów ↗
Nota prawna

Nest Konto jest rachunkiem płatniczym prowadzonym przez Nest Bank S.A. („Bank") na rzecz konsumentów w złotych. Brak opłat i prowizji za czynności i usługi wskazane jako bezpłatne nie wymaga spełnienia przez Klienta jakichkolwiek warunków. Za pozostałe usługi związane z Nest Kontem, Bank nalicza opłaty i prowizje zgodnie z obowiązującą „Tabelą opłat i prowizji dla Klientów Indywidualnych – oferta Rachunków i Kart”. Nominalne roczne oprocentowanie środków na Nest Koncie jest zmienne i na dzień 16.03.2022 roku wynosi 0%, przy czym podana wartość nie uwzględnia należnych opłat i prowizji. 

Rozwiń

Szczegółowe warunki otwarcia i prowadzenia rachunków dla Klientów Indywidualnych w Banku, w tym oprocentowanie oraz opłaty i prowizje, określone są w „Regulaminie rachunków bankowych oraz usług płatniczych dla Klientów Indywidualnych”, „Tabeli oprocentowania dla Klientów Indywidualnych – oferta Rachunków i Lokat” oraz „Tabeli opłat i prowizji dla Klientów Indywidualnych – oferta Rachunków i Kart”, dostępnych na stronie nestbank.pl oraz w oddziałach i placówkach partnerskich Banku.

Rankingi pochodzą z serwisu Bankier.pl oraz dostępne są:

Zwiń

22 438 41 41

kontakt@nestbank.pl

Koszt połączenia liczony jest według taryfy operatora danej sieci
image
Dokumenty i informacje
Bezpieczeństwo
Inne
Konta
Lokaty
Inwestycje
Usługi

© 2022 | Nest BankSWIFT/BIC: NESBPLPW
fbIconlinkedinIcon