Nest Konto
Darmowe prowadzenie konta to u nas standard. Tak jak karta za 0 zł.
A jak jest w Twoim banku?
wykrzyknikprzedsiębiorca
wykrzyknikprzedsiębiorca
Nest Konto
Darmowe prowadzenie konta to u nas standard. Tak jak karta za 0 zł. A jak jest w Twoim banku?
Kontynuuj składanie wniosku w przeglądarce
Pobierz aplikację i załóż konto w 5 minut
Zeskanuj kod QR, pobierz aplikację
i załóż konto nawet w 5 minut
Korzystaj na co dzień bez opłat
 
0zł
Za prowadzenie konta - będziemy prowadzić Twoje konto za 0 zł bez żadnych warunków i na stałe
0zł
Za kartę - pierwszą kartę debetową do konta masz u nas całkowicie za darmo.  Nie ważne ile transakcji 
w miesiącu wykonasz
0zł
Za przelewy - wszystkie przelewy internetowe Elixir dajemy Ci całkowicie za darmo. Bez żadnych limitów
0zł
Za wypłaty i wpłaty gotówki kartą - w prawie 7000 bankomatach sieci Euronet
0zł
Za wpłaty i wypłaty gotówki BLIKIEM - w bankomatach innych banków oraz sieci Euronet i Planet Cash
0zł
Za przelewy SEPA - wszytskie europejskie przelewy internetowe SEPA zlecasz za darmo
Zakładając Nest Konto dodatkowo zyskujesz:
Atrakcyjne oprocentowanie oszczędności
Sprawdź jakie masz możliwości oszczędzania
  • Do 7,1% na Nest Lokacie Witaj dla nowych klientów
  • Do 7,1% na Nest Koncie Oszczędnościowym
Nowoczesne płatności mobilne
Kartą Visa możesz płacić za zakupy bezpośrednio swoim zegarkiem (Garmin Pay) bądź opaską (Xiaomi Pay) oraz telefonem.
Sprawdź usługi płatności mobilnych dostępnych w Nest Banku.
Wygoda i oszczędność czasu   z kartą debetową Visa
  • Możesz korzystać z kart wirtualnych oraz tradycyjnych
  • Możesz wypłacać za darmo do 4000 zł kartą tradycyjną w bankomatach sieci Euronet w Polsce,
  • Możesz za darmo wpłacać kartą tradycyjną we wpłatomatach sieci Euronet i Planet Cash,
  • Masz dostęp do usług Visa Mobile i Visa Cash Back
  • Płać zbliżeniowo smartfonem i zegarkiem
Zniżki z kartą Visa
Aby skorzystać ze zniżki przejdź na stronę Visa Benefit, zarejestruj się lub zaloguj i wybierz interesującą Cię ofertę.
Załóż konto tak, jak będzie Ci najwygodniej
Załóż konto w aplikacji. Błyskawicznie!
 
Pobierz naszą aplikację , kliknij „Otwórz konto” i uzupełnij dane
Zeskanuj swój dowód osobisty lub zweryfikuj się za pomocą aplikacji mObywatel. Następnie nagraj wideo selfie zgodnie ze wskazówkami wyświetlającymi się na ekranie smartfonu
Potwierdź, że chcesz otworzyć konto i akceptujesz umowę
Gotowe, już możesz korzystać z konta!
 
Pamiętaj! Twój PESEL nie może być zastrzeżony od chwili, kiedy zaczynasz składać wniosek o otwarcie konta, aż do zawarcia umowy.
 
Opłaty i prowizje
Tabela skrócona
 
Prowadzenie kontaOpłata
Prowadzenie rachunku0 zł
Pytania i odpowiedzi

Nest Konto Waluta dostępne jest w trzech walutach: EUR, USD, GBP.

Możesz odzyskać swój login dzwoniąc na naszą Infolinię.

Podczas rozmowy konsultant przeprowadzi weryfikację Twoich danych osobowych i przekaże Ci Twój login. Pamiętaj, by wykonać połączenie z numeru telefonu, który jest podany do wiadomości banku.

Za otwarcie i prowadzenie rachunków w Nest Banku nie pobieramy żadnych opłat. Nie musisz regularnie zasilać konta, czy dokonywać określonej ilości transakcji za pomocą karty płatniczej – gwarantujemy bezwarunkowe zero, dzięki czemu prowadzisz darmowo konto w banku. Za resztę usług bank pobiera opłaty zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji.

Możesz w pełni korzystać z rachunku prowadzonego w Nest Banku, bez konieczności posiadania karty płatniczej. Pamiętaj jednak, że za wydanie i obsługę pierwszej karty płatniczej nie pobieramy opłat. Dodatkowo nie pobieramy opłaty za wypłaty gotówki z bankomatów sieci Euronet w Polsce. Możesz ją zamówić w każdej chwili – wystarczy, że złożysz wniosek po zalogowaniu do bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

Zobacz więcej ↗

Wystarczy, że odwiedzicie wspólnie z małżonkiem wybraną placówkę banku i złożycie wniosek o uwspólnienie rachunku (niezbędne będzie okazanie dokumentów tożsamości). Oboje będziecie wówczas posiadać za darmo konto w naszym banku.

Jeśli posiadasz już konto firmowe możesz w każdej chwili otworzyć konto osobiste.  Wystarczy, że wypełnisz wniosek o otwarcie rachunku płatniczego Nest Konto, który jest dostępny na stronie internetowej oraz w placówkach Nest Bank SA.

Login jest nadawany podczas zakładania konta. Jest to czynność jednorazowa i nie ma możliwości zmiany loginu.

Tak, wystarczy że zalogujesz się do swojego konta w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej. Następnie wypełnisz wniosek o zmianę danych osobowych, wpisując nowy numer dowodu osobistego. Wniosek ten odnajdziesz w bankowości internetowej przechodząc do Centrum kontaktu i dyspozycji -> Wnioski i dyspozycje -> Nowy wniosek -> Zmiana danych -> Zmiana danych osobowych. W bankowości mobilnej wniosek znajduje się pod menu, które się rozwija z lewej strony ekranu aplikacji i tam należy kliknąć: Wnioski -> Nowy wniosek -> Zmiana danych -> Zmiana danych osobowych. Później pracownik banku sprawdzi zgodność zmienianych danych z Rejestrem Dowodów Osobistych. Po pozytywnej weryfikacji zaktualizujemy Twój numer dowodu.

Osoba niepełnoletnia nie może samodzielnie otworzyć rachunku w Nest Banku. Natomiast rodzic, który posiada konto w Nest Banku może założyć rachunek dla dziecka w ramach oferty Nest Konta Samodzielnego. Właścicielem takiego konta będzie dziecko. Rodzic będzie miał podgląd do konta dziecka. W dedykowanej zakładce Moja Rodzina będzie mógł ustalać limity dla przelewów i karty nastolatka oraz będzie widział jego wydatki. 

Jedna osoba może posiadać wyłącznie jedno konto osobiste w danej walucie. Obecnie Nest Bank oferuje rachunki w czterech walutach (PLN, EUR, USD oraz GBP).

Dane korespondencyjne oraz adres zamieszkania przypisane do Twojego konta bankowego możesz zmienić samodzielnie w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej. 

W celu zmiany adresu korespondencyjnego:

  • w bankowości internetowej należy wejść w Ustawienia -> Dane osobowe -> wybrać przycisk Zmień przy Adres korespondencyjny; 

  • w bankowości mobilnej należy wejść w Ustawienia -> Dane kontaktowe i zgody ->  wybrać przycisk Zmień przy Adres korespondencyjny.


W celu zmiany adresu zamieszkania:

  • w bankowości internetowej należy przejść do Centrum kontaktu i dyspozycji-> Wnioski i dyspozycje-> Nowy wniosek -> Zmiana danych-> Zmiana danych osobowych;

  • w bankowości mobilnej wniosek znajduje się pod menu, które się rozwija z lewej strony ekranu aplikacji i tam należy kliknąć: Wnioski -> Nowy wniosek -> Zmiana danych -> Zmiana danych osobowych.

Aby otworzyć konto w Nest Banku złóż wniosek dostępny na stronie internetowej, a następnie wybierz wygodną dla siebie formę potwierdzenia Twojej tożsamości:

  • wykonanie przelewu autoryzacyjnego (opcja dostępna dla posiadaczy konta osobistego w następujących bankach  Alior Bank, Bank Pekao SA, Santander Bank Polska, ING Bank Śląski, mBank),

  • podpisanie umowy w wybranej przez Ciebie placówce banku,

  • rozmowa wideo.

Jeśli masz już inny rachunek w Nest Banku wystarczy, że zalogujesz się do swojej bankowości mobilnej lub internetowej, a następnie złożysz wniosek o dodatkowe konto osobiste.

Hasło dostępu do konta online możesz zmienić z poziomu bankowości internetowej edytując swoje dane profilowe. W celu zmiany hasła należy wejść w Ustawienia -> zakładka Bezpieczeństwo -> wybrać przycisk Zmień przy Hasło. Każda zmiana hasła jest autoryzowana jednorazowym kodem SMS lub za pomocą potwierdzenia operacji w aplikacji mobilnej.

Jeśli chcesz otworzyć rachunek osobisty w Nest Banku przygotuj dowód osobisty (polski). 

Jeżeli nie posiadasz ważnego dowodu osobistego, możesz wykorzystać aktualny paszport lub dowód osobisty wydany przez kraj Unii Europejskiej. Pamiętaj jednak, że za ich pomocą konto osobiste otworzysz wyłącznie w placówce banku. 

Aby założyć rachunek płatniczy Nest Konto wystarczy, że wpiszesz we wniosku online dane z polskiego dowodu osobistego oraz dane kontaktowe (adres korespondencyjny w Polsce, polski numer telefonu komórkowego, adres e-mail). Podczas wizyty w oddziale podajesz te same dane. Pamiętaj, aby zabrać ze sobą swój dokument tożsamości.

Konto w Nest Banku może otworzyć każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz posiadająca miejsce zamieszkania na terytorium RP.

Wybierz bank, z którego chcesz wykonać przelew na wniosku o otwarcie rachunku bankowego (opcja dostępna dla posiadaczy konta osobistego w następujących bankach Alior Bank, Bank Pekao SA, Santander Bank Polska, ING Bank Śląski, mBank). Po złożeniu wniosku zostaniesz automatycznie przekierowany do strony swojego banku. Dane do przelewu na kwotę 1 zł zostaną automatycznie wypełnione - wystarczy zaakceptować przelew.

Po złożeniu przez Ciebie wniosku o przeniesienie rachunku płatniczego do Nest Banku, rozpoczniemy działania mające na celu:
a) przeniesienie z dotychczasowego Banku Twoich środków pieniężnych znajdujących się na dotychczasowym rachunku płatniczym oraz zleceń stałych i poleceń zapłaty,
b) rozpoczęcie procesu zamknięcia rachunku płatniczego, w Twoim dotychczasowym Banku,
c) powiadomienie płatników, od których otrzymujesz regularnie polecenia przelewów na rachunek płatniczy, np. wynagrodzenie lub inne świadczenia.

Niestety obecnie nie posiadamy takiej usługi.

Nie pobieramy opłat za przeniesienie rachunku płatniczego do Nest Banku.

Na cały proces potrzebujemy około 12 dni roboczych. Jednak czas oczekiwania może się wydłużyć, jeżeli pojawią się przeszkody w przeniesieniu rachunku płatniczego.

Niestety nie. Na Twój wniosek możemy poinformować płatników, od których otrzymujesz regularnie polecenia przelewów np. wynagrodzenie lub inne świadczenia o Twoim nowym numerze rachunku płatniczego (numerze konta bankowego).

Przeniesienie rachunku płatniczego z innego banku nie będzie możliwe w przypadku rachunku płatniczego:

  • na który została nałożona blokada środków,

  • który jest powiązanym z kredytem,

  • który został zajęty przez komornika,

  • który jest obciążony zaległymi opłatami,

  • który ma ujemne saldo na rachunku.

Przydatne dokumenty do pobrania
Regulaminy
Regulamin rachunków bankowych oraz usług płatniczych dla Klientów indywidualnych
Więcej dokumentów ↗
 
Opłaty i oprocentowanie
Dokument dotyczący opłat - Nest Konto
Tabela Opłat i Prowizji - oferta Rachunków i Kart
Tabela Oprocentowania oferta Rachunków i Lokat
 
Inne
Broszura informacyjna dotycząca praw konsumentów przy dokonywaniu płatności w UE
Komunikat Godziny Graniczne dla Zleceń Płatniczych
Arkusz informacyjny dla deponentów
Umowa ramowa o prowadzenie rachunków bankowych oraz świadczenie usług płatniczych dla Klientów indywidualnych
Informacja dotycząca przenoszenia rachunku płatniczego
Dyspozycja przelewu wynagrodzenia lub innego świadczenia
Informacja na temat składania w Banku dyspozycji wkładem na wypadek śmierci
Mniej dokumentów ↗
Nota prawna

Nest Konto jest rachunkiem płatniczym prowadzonym przez Nest Bank S.A. („Bank") na rzecz konsumentów w złotych. Brak opłat i prowizji za czynności i usługi wskazane jako bezpłatne nie wymaga spełnienia przez Klienta jakichkolwiek warunków. Za pozostałe usługi związane z Nest Kontem, Bank nalicza opłaty i prowizje zgodnie z obowiązującą „Tabelą opłat i prowizji dla Klientów Indywidualnych – oferta Rachunków i Kart”. Nominalne roczne oprocentowanie środków na Nest Koncie jest zmienne i na dzień 16.03.2022 roku wynosi 0%, przy czym podana wartość nie uwzględnia należnych opłat i prowizji. 

Rozwiń

Szczegółowe warunki otwarcia i prowadzenia rachunków dla Klientów Indywidualnych w Banku, w tym oprocentowanie oraz opłaty i prowizje, określone są w „Regulaminie rachunków bankowych oraz usług płatniczych dla Klientów Indywidualnych”, „Tabeli oprocentowania dla Klientów Indywidualnych – oferta Rachunków i Lokat” oraz „Tabeli opłat i prowizji dla Klientów Indywidualnych – oferta Rachunków i Kart”, dostępnych na stronie nestbank.pl oraz w oddziałach i placówkach partnerskich Banku.

Zwiń
Nazwa wg przepisów prawa 
Nasza nazwa
Definicja wg przepisów prawa

prowadzenie rachunku płatniczego

prowadzenie konta

usługa polegająca na prowadzeniu rachunku płatniczego na rzecz konsumenta, umożliwiająca przechowywanie środków pieniężnych konsumenta oraz wykonywanie transakcji płatniczych, łącznie z usługą otwarcia lub zamknięcia rachunku płatniczego konsumenta 

wypłata gotówki

wypłata

usługa polegająca na wypłacie gotówki z rachunku płatniczego konsumenta za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wypłatę lub w placówce dostawcy

wpłata gotówki

wpłata

usługa polegająca na wpłacie gotówki na rachunek płatniczy konsumenta za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wpłatę lub w placówce dostawcy

wydanie karty płatniczej

wydanie karty

usługa polegająca na wydaniu karty płatniczej, uprawniającej do wypłaty gotówki lub umożliwiającej złożenie zlecenia płatniczego za pośrednictwem akceptanta lub agenta rozliczeniowego, akceptowanej przez akceptanta w celu otrzymania przez niego należnych mu środków, w tym karty debetowej lub kredytowej

obsługa karty debetowej

korzystanie z karty, używanie karty

usługa umożliwiająca płatnikowi korzystanie z karty płatniczej, jeżeli kwota każdej transakcji dokonanej przy użyciu karty obciąża saldo rachunku płatniczego płatnika

usługa bankowości elektronicznej

bankowość elektroniczna, bankowość online, aplikacja mobilna i bankowość internetowa

usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku

usługa bankowości telefonicznej 

infolinia

usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez telefon za pośrednictwem infolinii dostawcy, umożliwiająca w szczególności sprawdzenie salda rachunku płatniczego lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku;

polecenie przelewu

przelew krajowy, przelew standardowy, przelew Elixir

usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez telefon za pośrednictwem infolinii dostawcy, umożliwiająca w szczególności sprawdzenie salda rachunku płatniczego lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku

polecenie przelewu wewnętrznego  

przelew wewnętrzny, przelew pomiędzy kontami w Nest!

usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych między rachunkami płatniczymi prowadzonymi przez tego samego dostawcę 

polecenie przelewu SEPA  

internetowy przelew europejski SEPA, przelew SEPA

usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych w euro z rachunku płatniczego płatnika na rachunek płatniczy odbiorcy, jeżeli obaj dostawcy lub jeden z dostawców wykonują działalność na obszarze jednolitego obszaru płatności w euro (SEPA)  

sporządzenie zestawienia transakcji płatniczych

historia transakcji, historia operacji, zestawienie transakcji, zestawienie operacji

usługa inicjowana przez płatnika polegająca na sporządzeniu przez dostawcę prowadzącego rachunek płatniczy zestawienia transakcji wykonanych w ramach rachunku płatniczego w danym okresie, w postaci papierowej albo elektronicznej

powiadamianie SMS 

powiadomienia SMS

usługa polegająca na przekazywaniu komunikatów dotyczących rachunku płatniczego za pośrednictwem wiadomości SMS 

transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych 

płatność kartą za granicą, płatność zbliżeniowa za granicą 

usługa polegająca na wykonywaniu bezgotówkowych transakcji płatniczych przy użyciu karty debetowej na terytorium innego państwa członkowskiego z fizycznym wykorzystaniem karty oraz bez fizycznego wykorzystania karty 

transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności gotówkowych 

wypłata gotówki za granicą

usługa polegająca na wypłacie środków pieniężnych z rachunku płatniczego konsumenta na terytorium innego państwa członkowskiego za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wypłatę lub w placówce dostawcy 

polecenie przelewu w walucie obcej

przelew SWIFT w danej walucie, przelew walutowy

usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków z krajowego rachunku płatniczego płatnika u dostawcy na krajowy rachunek płatniczy odbiorcy u dostawcy w walucie innej niż złoty oraz euro 

22 103 18 18
Aktualny numer infolinii.
Koszt połączenia liczony jest według taryfy operatora danej sieci
22 438 41 41
Zmiana numeru infolinii.
Wkrótce ten numer będzie nieaktywny.
kontakt@nestbank.pl
image
Dokumenty i informacje
Bezpieczeństwo
Inne
Konta
Lokaty
Inwestycje
Usługi

© 2024 | Nest BankSWIFT/BIC: NESBPLPW
fbIconlinkedinIcon