Prowadzenie konta | Opłata |
---|---|
Prowadzenie rachunku | 0 zł |
Nest Konto Waluta dostępne jest w trzech walutach: EUR, USD, GBP.
Możesz odzyskać swój login dzwoniąc na naszą Infolinię.
Podczas rozmowy konsultant przeprowadzi weryfikację Twoich danych osobowych i przekaże Ci Twój login. Pamiętaj, by wykonać połączenie z numeru telefonu, który jest podany do wiadomości banku.
Za otwarcie i prowadzenie rachunków w Nest Banku nie pobieramy żadnych opłat. Nie musisz regularnie zasilać konta, czy dokonywać określonej ilości transakcji za pomocą karty płatniczej – gwarantujemy bezwarunkowe zero, dzięki czemu prowadzisz darmowo konto w banku. Za resztę usług bank pobiera opłaty zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji.
Możesz w pełni korzystać z rachunku prowadzonego w Nest Banku, bez konieczności posiadania karty płatniczej. Pamiętaj jednak, że za wydanie i obsługę pierwszej karty płatniczej nie pobieramy opłat. Dodatkowo nie pobieramy opłaty za wypłaty gotówki z bankomatów sieci Euronet w Polsce. Możesz ją zamówić w każdej chwili – wystarczy, że złożysz wniosek po zalogowaniu do bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.
Wystarczy, że odwiedzicie wspólnie z małżonkiem wybraną placówkę banku i złożycie wniosek o uwspólnienie rachunku (niezbędne będzie okazanie dokumentów tożsamości). Oboje będziecie wówczas posiadać za darmo konto w naszym banku.
Jeśli posiadasz już konto firmowe możesz w każdej chwili otworzyć konto osobiste. Wystarczy, że wypełnisz wniosek o otwarcie rachunku płatniczego Nest Konto, który jest dostępny na stronie internetowej oraz w placówkach Nest Bank SA.
Login jest nadawany podczas zakładania konta. Jest to czynność jednorazowa i nie ma możliwości zmiany loginu.
Tak, wystarczy że zalogujesz się do swojego konta w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej. Następnie wypełnisz wniosek o zmianę danych osobowych, wpisując nowy numer dowodu osobistego. Wniosek ten odnajdziesz w bankowości internetowej przechodząc do Centrum kontaktu i dyspozycji -> Wnioski i dyspozycje -> Nowy wniosek -> Zmiana danych -> Zmiana danych osobowych. W bankowości mobilnej wniosek znajduje się pod menu, które się rozwija z lewej strony ekranu aplikacji i tam należy kliknąć: Wnioski -> Nowy wniosek -> Zmiana danych -> Zmiana danych osobowych. Później pracownik banku sprawdzi zgodność zmienianych danych z Rejestrem Dowodów Osobistych. Po pozytywnej weryfikacji zaktualizujemy Twój numer dowodu.
Osoba niepełnoletnia nie może samodzielnie otworzyć rachunku w Nest Banku. Natomiast rodzic, który posiada konto w Nest Banku może założyć rachunek dla dziecka w ramach oferty Nest Konta Samodzielnego. Właścicielem takiego konta będzie dziecko. Rodzic będzie miał podgląd do konta dziecka. W dedykowanej zakładce Moja Rodzina będzie mógł ustalać limity dla przelewów i karty nastolatka oraz będzie widział jego wydatki.
Jedna osoba może posiadać wyłącznie jedno konto osobiste w danej walucie. Obecnie Nest Bank oferuje rachunki w czterech walutach (PLN, EUR, USD oraz GBP).
Dane korespondencyjne oraz adres zamieszkania przypisane do Twojego konta bankowego możesz zmienić samodzielnie w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.
W celu zmiany adresu korespondencyjnego:
w bankowości internetowej należy wejść w Ustawienia -> Dane osobowe -> wybrać przycisk Zmień przy Adres korespondencyjny;
w bankowości mobilnej należy wejść w Ustawienia -> Dane kontaktowe i zgody -> wybrać przycisk Zmień przy Adres korespondencyjny.
W celu zmiany adresu zamieszkania:
w bankowości internetowej należy przejść do Centrum kontaktu i dyspozycji-> Wnioski i dyspozycje-> Nowy wniosek -> Zmiana danych-> Zmiana danych osobowych;
w bankowości mobilnej wniosek znajduje się pod menu, które się rozwija z lewej strony ekranu aplikacji i tam należy kliknąć: Wnioski -> Nowy wniosek -> Zmiana danych -> Zmiana danych osobowych.
Aby otworzyć konto w Nest Banku złóż wniosek dostępny na stronie internetowej, a następnie wybierz wygodną dla siebie formę potwierdzenia Twojej tożsamości:
rozmowa wideo.
podpisanie umowy w wybranej przez Ciebie placówce banku,
Konto możesz również założyć w naszej apce. Aby to zrobić, pobierz aplikację i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlającymi się na ekranie smartfonu.
Natomiast jeśli masz już inny rachunek w Nest Banku wystarczy, że zalogujesz się do swojej bankowości mobilnej lub internetowej, a następnie złożysz wniosek o dodatkowe konto osobiste.
Hasło dostępu do konta online możesz zmienić z poziomu bankowości internetowej edytując swoje dane profilowe. W celu zmiany hasła należy wejść w Ustawienia -> zakładka Bezpieczeństwo -> wybrać przycisk Zmień przy Hasło. Każda zmiana hasła jest autoryzowana jednorazowym kodem SMS lub za pomocą potwierdzenia operacji w aplikacji mobilnej.
Jeśli chcesz otworzyć rachunek osobisty w Nest Banku przygotuj dowód osobisty (polski).
Jeżeli nie posiadasz ważnego dowodu osobistego, możesz wykorzystać aktualny paszport lub dowód osobisty wydany przez kraj Unii Europejskiej. Pamiętaj jednak, że za ich pomocą konto osobiste otworzysz wyłącznie w placówce banku.
Aby założyć rachunek płatniczy Nest Konto wystarczy, że wpiszesz we wniosku online dane z polskiego dowodu osobistego oraz dane kontaktowe (adres korespondencyjny w Polsce, polski numer telefonu komórkowego, adres e-mail). Podczas wizyty w oddziale podajesz te same dane. Pamiętaj, aby zabrać ze sobą swój dokument tożsamości.
Konto w Nest Banku może otworzyć każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz posiadająca miejsce zamieszkania na terytorium RP.
Po złożeniu przez Ciebie wniosku o przeniesienie rachunku płatniczego do Nest Banku, rozpoczniemy działania mające na celu:
a) przeniesienie z dotychczasowego Banku Twoich środków pieniężnych znajdujących się na dotychczasowym rachunku płatniczym oraz zleceń stałych i poleceń zapłaty,
b) rozpoczęcie procesu zamknięcia rachunku płatniczego, w Twoim dotychczasowym Banku,
c) powiadomienie płatników, od których otrzymujesz regularnie polecenia przelewów na rachunek płatniczy, np. wynagrodzenie lub inne świadczenia.
Niestety obecnie nie posiadamy takiej usługi.
Nie pobieramy opłat za przeniesienie rachunku płatniczego do Nest Banku.
Na cały proces potrzebujemy około 12 dni roboczych. Jednak czas oczekiwania może się wydłużyć, jeżeli pojawią się przeszkody w przeniesieniu rachunku płatniczego.
Niestety nie. Na Twój wniosek możemy poinformować płatników, od których otrzymujesz regularnie polecenia przelewów np. wynagrodzenie lub inne świadczenia o Twoim nowym numerze rachunku płatniczego (numerze konta bankowego).
Przeniesienie rachunku płatniczego z innego banku nie będzie możliwe w przypadku rachunku płatniczego:
na który została nałożona blokada środków,
który jest powiązanym z kredytem,
który został zajęty przez komornika,
który jest obciążony zaległymi opłatami,
który ma ujemne saldo na rachunku.
Promocja „Zyskaj nawet 900 zł do pensji” („Promocja”) trwa od 10.10.2024 r. do dnia 30.01.2025 r. Do Promocji można przystąpić w okresie od 10.10.2024 r. do 30.01.2025 r. zgodnie z postanowieniami regulaminu Promocji „Zyskaj nawet 900zł do pensji” (dalej: „Regulamin Promocji”) przy czym Bank ma prawo do wcześniejszego zakończenia Promocji z 7-dniowym wyprzedzeniem.
Warunkiem przystąpienia do promocji jest:
złożenie w okresie od 10.10.2024 r. do 30.01.2025 r. wniosku o otwarcie rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego Nest Konto, za pośrednictwem formularza elektronicznego dostępnego na stronie promocyjnej lub przez zalogowaniem w aplikacji mobilnej,
zawarcie z umowy o prowadzenie rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego Nest Konto na podstawie złożonego wniosku, najpóźniej w ciągu 14 dniu od złożenia Wniosku,
udzielenie zgody na dostarczanie informacji promujących usługi lub produkty Nest Banku wszystkimi kanałami kontaktu najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
Szczegółowe zasady, w tym warunki przystąpienia do promocji, przyznania zwrotu oraz jego wypłaty określa „Regulamin Promocji”.
Nest Konto jest rachunkiem płatniczym prowadzonym przez Nest Bank S.A. („Bank") na rzecz konsumentów w złotych. Brak opłat i prowizji za czynności i usługi wskazane jako bezpłatne nie wymaga spełnienia przez Klienta jakichkolwiek warunków. Za pozostałe usługi związane z Nest Kontem, Bank nalicza opłaty i prowizje zgodnie z obowiązującą „Tabelą opłat i prowizji dla Klientów Indywidualnych – oferta Rachunków i Kart”. Nominalne roczne oprocentowanie środków na Nest Koncie jest zmienne i na dzień 10.10.2024 roku wynosi 0%, przy czym podana wartość nie uwzględnia należnych opłat i prowizji.
Szczegółowe warunki otwarcia i prowadzenia rachunków dla Klientów Indywidualnych w Banku, w tym oprocentowanie oraz opłaty i prowizje, określone są w „Regulaminie rachunków bankowych oraz usług płatniczych dla Klientów Indywidualnych”, „Tabeli oprocentowania dla Klientów Indywidualnych – oferta Rachunków i Lokat” oraz „Tabeli opłat i prowizji dla Klientów Indywidualnych – oferta Rachunków i Kart”, dostępnych na stronie nestbank.pl oraz w oddziałach i placówkach partnerskich Banku.
Nazwa wg przepisów prawa | Nasza nazwa | Definicja wg przepisów prawa |
---|---|---|
prowadzenie rachunku płatniczego | prowadzenie konta | usługa polegająca na prowadzeniu rachunku płatniczego na rzecz konsumenta, umożliwiająca przechowywanie środków pieniężnych konsumenta oraz wykonywanie transakcji płatniczych, łącznie z usługą otwarcia lub zamknięcia rachunku płatniczego konsumenta |
wypłata gotówki | wypłata | usługa polegająca na wypłacie gotówki z rachunku płatniczego konsumenta za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wypłatę lub w placówce dostawcy |
wpłata gotówki | wpłata | usługa polegająca na wpłacie gotówki na rachunek płatniczy konsumenta za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wpłatę lub w placówce dostawcy |
wydanie karty płatniczej | wydanie karty | usługa polegająca na wydaniu karty płatniczej, uprawniającej do wypłaty gotówki lub umożliwiającej złożenie zlecenia płatniczego za pośrednictwem akceptanta lub agenta rozliczeniowego, akceptowanej przez akceptanta w celu otrzymania przez niego należnych mu środków, w tym karty debetowej lub kredytowej |
obsługa karty debetowej | korzystanie z karty, używanie karty | usługa umożliwiająca płatnikowi korzystanie z karty płatniczej, jeżeli kwota każdej transakcji dokonanej przy użyciu karty obciąża saldo rachunku płatniczego płatnika |
usługa bankowości elektronicznej | bankowość elektroniczna, bankowość online, aplikacja mobilna i bankowość internetowa | usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku |
usługa bankowości telefonicznej | infolinia | usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez telefon za pośrednictwem infolinii dostawcy, umożliwiająca w szczególności sprawdzenie salda rachunku płatniczego lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku; |
polecenie przelewu | przelew krajowy, przelew standardowy, przelew Elixir | usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez telefon za pośrednictwem infolinii dostawcy, umożliwiająca w szczególności sprawdzenie salda rachunku płatniczego lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku |
polecenie przelewu wewnętrznego | przelew wewnętrzny, przelew pomiędzy kontami w Nest! | usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych między rachunkami płatniczymi prowadzonymi przez tego samego dostawcę |
polecenie przelewu SEPA | internetowy przelew europejski SEPA, przelew SEPA | usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków pieniężnych w euro z rachunku płatniczego płatnika na rachunek płatniczy odbiorcy, jeżeli obaj dostawcy lub jeden z dostawców wykonują działalność na obszarze jednolitego obszaru płatności w euro (SEPA) |
sporządzenie zestawienia transakcji płatniczych | historia transakcji, historia operacji, zestawienie transakcji, zestawienie operacji | usługa inicjowana przez płatnika polegająca na sporządzeniu przez dostawcę prowadzącego rachunek płatniczy zestawienia transakcji wykonanych w ramach rachunku płatniczego w danym okresie, w postaci papierowej albo elektronicznej |
powiadamianie SMS | powiadomienia SMS | usługa polegająca na przekazywaniu komunikatów dotyczących rachunku płatniczego za pośrednictwem wiadomości SMS |
transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych | płatność kartą za granicą, płatność zbliżeniowa za granicą | usługa polegająca na wykonywaniu bezgotówkowych transakcji płatniczych przy użyciu karty debetowej na terytorium innego państwa członkowskiego z fizycznym wykorzystaniem karty oraz bez fizycznego wykorzystania karty |
transgraniczna transakcja płatnicza przy użyciu karty debetowej do płatności gotówkowych | wypłata gotówki za granicą | usługa polegająca na wypłacie środków pieniężnych z rachunku płatniczego konsumenta na terytorium innego państwa członkowskiego za pomocą urządzenia umożliwiającego taką wypłatę lub w placówce dostawcy |
polecenie przelewu w walucie obcej | przelew SWIFT w danej walucie, przelew walutowy | usługa inicjowana przez płatnika polegająca na umożliwieniu przekazania środków z krajowego rachunku płatniczego płatnika u dostawcy na krajowy rachunek płatniczy odbiorcy u dostawcy w walucie innej niż złoty oraz euro |